1994 yılında otomotiv sektörüne plastik enjeksiyon kalıpları üreterek faaliyetine başlayan Karel Kalıp, bugün tampon ve ön panel gibi büyük ve karmaşık parçaların üretiminde küresel ölçekte faaliyet gösteriyor. Şirket, stratejik iletişim ve halkla ilişkiler çalışmaları yönetimi danışmanlığı kapsamında Canyaş İletişim’i tercih etti.
Yerli Ar-Ge gücüyle geliştirdiği ileri seviye teknolojiler ve yüksek kaliteli ürünleriyle Avrupa’nın en büyük üç üreticisinden biri olma hedefiyle ilerleyen Karel Kalıp yetkilileri , Ekim 2025 itibarıyla kurumsal ve ürün odaklı halkla ilişkiler hizmeti alınacağını belirtti.
Yeni dönemde Canyaş İletişim'in, Karel Kalıp’ın iletişim stratejilerini yöneterek markanın sektördeki konumunu güçlendirmeye yönelik çalışmalar yürüteceği bildirildi.
Hibya Haber Ajansı